(VideO) " Meh Sini Mu, Ckp Kurang Hajor Sekali Lagi.. Aku amik Gambar mu buat Viral ! "

loading...

"Pastu nak marah sape?Bkn keje sy nak angkat brg tu.Sy mana tau brg awk ada mana.Bukan brg awk je ada sini.belambak lagi brg org lain!"Netizen hilang sabar dgn siakap biadap pekerja kurier syarikat terkenal nekad rakam video buat Viral. 





Assalamualaikum selamat tghriTd sy ada post tya no tepon skynet dungun. Xdok renspons... sy ttup kedai dgn sabar, gi ke pejabat skynet dungun... dengan SABAR juga sy bertanya pasal barang sy. Budak puan yg pkai tudung hitam ambik no tracking, dan spontan kabo brg atas van n driver tgh rehat... dia bgtau, tggu jelah barang smpai... ok fine. Sy keluar...
Mse nok naik kete, sy nmpak kotak² bersepah kat bhgian blkg kedai. Sy ambik keputusan nok g tgok kotak yg byk tu sbb biasa kilang printing dia letak sample kat luar kotak. Sy nmpak dr jauh macam majalah yg sy htr print kat kilang.
Sy g tgok.... dan Astagfirullahalazim... mmg betul majalah sy yg ditempah oleh satu parti politik berpengaruh, jumlah kos RM2k. Kertas kot... majalah! Musim hujan ni, dia letak bersepah kat luar gtu je!! Atas lantai...
Sy masuk balik dlm ofis dia. Perempuan yg pkai baju hijau(dlm gambo ttup muka) tu yg ada. Sy tya dia... bkpe barang sy ada luor?
Dia kata, kat dlm x muat. Kekgi ada ah org mari angkat tu.Sy kabo, td kata barang sy atas van dh. Tu sy tgok ada duk sebek luor...
Dia kata; pahtu? Nok maroh sape?? Bukan keje sy nok angkat barang tu. Sy mne tau barang awk ada mne. Bukan barang awak sorang je ada sini. Berlambak lagi barang org lain.Saya jawab dlm ketor dah tahan sabor;
Barang sy tu harga 2k kot... due date nok beri ke kastemer mggu depan. Klu hilang gane?
Dia jawab; insurans kan ada?? Susah mnde? Dengan sinis dan sengihan mengejek.
Slps tu, sy wak keluar telefon...
meh sini mu, ckp kurang hajor sekali lg, aku ambik gambo mu viral siket.
Eh dia ttup muka dan lari masuk dlm bilik kunci senyap. Barang org duk luor tu....
hok budak puan pakai tudung hitam tu je hok keluar. Anok boss kot...
Sy xleh tahan doh eh... ambik ah tgok video ni. Klu kata sy nipu g provok dia dulu, kat skynet tu ada cctv, sy cabor skynet dungun viral gambo sy klu betul sy yg g ngamuk dulu. Sy g dengan molek sbb sy kenal bos dia naik estima tu. Sy hormat ke dia... sbb sokmo nampak dia duk surau kubur. Orang baik² Tapi tu semua amanah org. Tgjawab pekerja dia jaga barang tu molek.
Dungun ni rmai mat ngisak kot...
via : Wan Lina Wan Ali
video


loading...

0 Response to "(VideO) " Meh Sini Mu, Ckp Kurang Hajor Sekali Lagi.. Aku amik Gambar mu buat Viral ! " "

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close